Morgen is het zover!!!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ton en Els - WaarBenJij.nu Morgen is het zover!!!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ton en Els - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!!!!

Blijf op de hoogte en volg Ton en Els

08 Mei 2014 | Nederland, Nederland

Morgen gaan we!
Gelukkig is het morgen zo ver, dan vliegen we naar bordeaux en verder treinen naar Bayonne en dan met het boemeltje naar S.J.P.d.P. in de bergen. Dan lekker eten en drinken, slapen met z'n 16 personen.
Dan bed uit en lopen over 20 km naar 1500 meter. Totaal dus zaterdag voor de boeg ongeveer 26 kilometer.
We gaan het beleven.

• 08 Mei 2014 - 22:07

Greet Steenhuis:

Bofkonten! Heel veel plezier en succes met de grote reis van je leven. Groet Greet

• 09 Mei 2014 - 12:04

Frans:

Beste Ton en Els, Veel plezier met het wandelen. Ik wens jullie weinig blaren.

• 10 Mei 2014 - 00:07

Tineke:

En pap, viel het vliegen een beetje mee? Veel succes met de eerste twee zware dagen. Liefs, Tineke

• 10 Mei 2014 - 11:10

Jaap Zwart:

Ton en Els jullie droom is nu echt begonnen, geniet er van veel goeds en liefs Jaap

• 10 Mei 2014 - 11:41

Marina:

Hallo Ton & Els, jullie zijn nu lekker onderweg en zien hoge bergen en wellicht nog wat sneeuw ... jullie avontuur is begonnen, veel plezier! groet Marina
    ""Ik vind het hardstikke knap dat jullie zover gaan lopen.."" dikke kus en en lieve groetjes van Marjolein

• 10 Mei 2014 - 16:58

Tineke:

Hoi pap en Els, de eerste kilometers hebben jullie er nu op zitten. Wij hopen dat het mee viel vandaag en dat jullie lekker weer hebben (gehad). XX uit Worb

Ton en Els

Wij zijn Ton en Els. Gaan 9 mei 2014 naar de Franse Pyreneeën en lopen vandaar naar Santiago de Compostella. Daar hopen we rond de 14 de juni aan te komen. Leuk dat jullie ons willen volgen!

Actief sinds 08 Mei 2014